عطر مورد علاقه تان از شخصیت تان می گوید

توسطتحریریه خبرنامه

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ به روز رسانی : خرداد ۲, ۱۳۹۹

جالب است که عطر شما می‌تواند به شخصیت‌تان مرتبط باشد! داکتر آلن هرش، در طول سال‌ها تحقیق از ۱۸۶۳۱ نفر تست شخصیت گرفت و نتایج را با رایحه و عطر مورد علاقه‌شان مقایسه کرد. نتیجه را در این نوشتار می‌بینیم!

۱. طرفداران رایحه مرکبات، رهبران بالفطره

شما جاه‌طلب، رهبران بالفطره و دارای ذهنی قدرتمند هستید. البته ممکن است کمی خشن و سلطه‌جو هم به نظر برسید. اما نگران نباشید، کمی جدی بودن در حیطه کار بد نیست!

۲. طرفداران لوِندِر، دوستانی فوق‌العاده

اگر عاشق لوندر هستید، مطمئنا حلقه بزرگی از دوستان دارید و با همه سازگار می‌شوید. شما برای دوستی ارزش قائلید و در روزهای سختی رفقای‌تان را تنها نمی‌گذارید!

۳. عطر مورد علاقه و شخصیت؛ وانیل‌دوستان

شما پرطراوت و پرانرژی و عاشق خوش‌گذرانی هستید. می‌دانید که چطور باید جشن گرفت و شادی کرد و عاشق بودن در کنار آدم‌ها هستید! آخر هفته ماندن در خانه، کار شما نیست!

۴. طرفداران عطر چوب صندل، عملگرایان موفق

اگر بوی چوب صندل را دوست دارید، آدمی به شدت عملگرا هستید. شما همیشه بزرگترین منتقد خود بوده‌اید. هرچند این ویژگی گاه خسته‌کننده است اما سبب‌شده که به موفقیت زیادی برسید. اما بهتر است کمی آرامش داشته باشید، هیچ‌کس شما را آنطوری که تصور می‌کنید، قضاوت نمی‌کند!

۵. طرفداران عطرهای میوه‌ای، آدم‌هایی دمدمی

شما غالبا تحریک‌پذیر و گاه بدبین هستید. اگر عاشق رایحه توت، سیب یا میوه‌های استوایی هستید، بهتر است تغییر در رویکردتان ایجاد کنید.

۶. عطر مورد علاقه و شخصیت، طرفداران بوی نارگیل

شما بسیار شیک و به روز هستید. و رهبری پر عتاب که گاه تحمل انتقاد را ندارید. البته آدم‌های پیرامون‌تان به قوه شهود و سلیقه شما اعتماد دارند، بنابراین همیشه کسانی را دارید که حسابی تحسین‌تان کنند!

۷. طرفداران رایحه کتان، مبارزان میدان!

اگر رایحه کتان را دوست دارید، باید بگوییم شما آدمی هستید که برای سرگرمی هم وارد رقابت می‌شود! شما عاشق استفاده از تمام توان‌تان هستید و باور دارید هر چیزی قابل دستیابی است.

۸. طرفداران رایحه گاردنیا، باثبات و پایدار

اگر گاردنیا را دوست دارید، اهل ثبات و دنبال کردن دقیق برنامه‌های‌تان هستید، کار تیمی را دوست دارید و راحتی دیگران برای‌تان اهمیت دارد. به علاوه، شما دنباله‌روی را به رهبری ترجیح می‌دهید!

۹. عطر مورد علاقه و شخصیت، طرفدارن رز

شما آدمی محتاط هستید و قبل از انتخاب هر چیزی، تمام گزینه‌های موجود را بررسی می‌کنید بنابراین به‌ندرت پشیمان می‌شوید!

۱۰. طرفداران یاس، ماجراجویان پراحساس

شما اهل ماجراجویی و تجربه کردن چیزهای جدید هستید. رقص و میهمانی را دوست دارید و قضاوت‌های سایرین در مورد ظاهرتان اهمیتی برای‌تان ندارد! فقط می‌خواهید از لحظات‌تان لذت ببرید!

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *