کمیسیون تدارکات ملی اعمار شفاخانه‌‌های کوید ـ ۱۹ را در ۵ ولایت منظور کرد

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲

کمیسیون تدارکات ملی اعلام کرده است که در چهارمین جلسه این کمیسیون در سال جاری، ۴۳ مورد تدارکاتی به شمول اعمار شفاخانه ۱۰۰ بستری کوید ـ ۱۹ در ۵ ولایت کشور منظور شده است.

در این جلسه که امروز (دوشنبه، ۲۹ ثور) برگزار شده، ۴۴ مورد تدارکاتی به بحث و بررسی گرفته شده که در نتیجه ۴۳ مورد به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد افغانی از سوی این کمیسیون منظور شده است.

 این پروژه‌ها شامل چهار قرارداد امور صحی شامل پروژه‌ های اعمار شفاخانه ۱۰۰ بستر برای بیماران کوید ـ ۱۹ در ۵ ولایت، اعمار اقامت گاه در کابل برای داکترانی که از خارج به افغانستان می آیند، تدارک ۴۳۷ قلم ادویه مورد ضرورت ولایات پروان، پنجشیر، کاپیسا و کلینک بستردار زندان مرکزی می‌شود.

photo_2020-05-18_21-22-43

همچنان در این جلسه کمیسیون تدارکات، قرارداد پروژه تهیه و تدارک ۳۴ قلم مواد لیلیه پسران و ۳۷ قلم لیلیه دختران دانشگاه کابل و قرارداد پروژه وصل ۵۰۰ مکتب به اینترنت با استفاده از تکنولوژی وای‌مکس و پاینت تو پاینت مربوط وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، از جمله موارد تدارکاتی است که منظور شده است.

بر اساس اعلامیه کمیسیون تدارکات ملی، در نشست این کمیسیون، بر علاوه اعضای آن، مسوولین اداره تدارکات ملی، ناظرین ملی و بین المللی نیز حضور داشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *