جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

توصیه های سازمان بهداشت جهانی؛ ۳ نکته در باره نحوه بازگشایی مراکز آموزشی و اماکن اداری

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در حالی که کشورها به سبک کردن قوانین فاصله گیری اجتماعی ادامه می‌دهند، سازمان بهداشت جهانی (WHO) نکات جدیدی را درمورد نحوه بازگشایی مراکز آموزشی و اماکن کاری منتشر کرد.

مایکل جی رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت‌های بهداشتی WHO، روز دوشنبه در یک جلسه توجیهی در ژنو گفت: “ما باید اولویت‌های خود را به درستی مشخص کنیم زیرا وارد مرحله بعدی این مبارزه می‌شویم.”

مراکز آموزشی

مقاماتی که به دنبال بازگشایی مکاتب هستند باید درک روشنی از نحوه انتقال کووید-۱۹و شدت آن در کودکان داشته باشند.

دکتر ماریا ون کرکو، رهبر فنی WHO گفت: تصمیم‌گیرندگان باید بررسی کنند که آیا راهکارهایی برای تغییر کلاس‌های درس وجود دارد به گونه‌ای که کودکان در برخی از ساعات روز مانند زمان بازی یا ناهار از هم فاصله داشته باشند.

مقامات WHO گفتند که هوشیاری از هر چیزی مهم‌تر است، زیرا هنوز درباره چگونگی تأثیر کووید-۱۹بر کودکان و نرخ ابتلای آنها اطلاعات کمی داریم.

اماکن کاری

سازمان بهداشت جهانی می‌گوید، رهبران اماکن کاری، باید ارزیابی ریسک انجام بدهند تا میزان مواجهه احتمالی کارکنان را با ویروس درک کرده و بر همان اساس برنامه‌ریزی مجدد کنند.

علاوه بر این، WHO به مکان‌های کاری توصیه می‌کند تا برنامه‌هایی عملی را تهیه کنند که برنامه‌های فعلی فعالیت تجاری آنها را تکمیل کند. این برنامه‌ها باید شامل راهنمایی‌هایی برای بازگشایی، بسته شدن و اصلاح محل کار باشد، در ضمن آنها باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از گسترش ویروس یا کاهش آن بیان کنند.

WHO می‌گوید، چنین برنامه‌هایی باید با مشورت با کارکنان و نمایندگان آنها ایجاد شود و باید اطمینان حاصل شود که کلیه اقدامات به طور گسترده و واضح منتقل شده‌است.

کسب شانس دوم

مقامات WHO از جوامع خواستند كه نظم را در حین کاهش محدودیت‌ها به دقت حفظ كنند. رایان گفت: “اکنون فرصت دومی داریم که اقدامات لازم را برای سلامت عمومی اعمال کرده و حمایت لازم را از جامعه به کار ببندیم.”

برخی از کشورها مانند کریای جنوبی و چین، اخیراً شاهد موارد جدیدی در مناطقی بودند که ویروس سرکوب شده بود. این کشورها در موقعیتی بودند که در برابر عفونت‌های جدید به سرعت واکنش نشان دهند، زیرا تلاش‌های گسترده‌ی خود را برای کشف و ردیابی موارد جدید ادامه داده بودند.

به گفته رایان، این نوع نظم بسیار ضروری است. هرچند مسیرمان طولانی‌ست اما ابزارهای لازم را برای مقابله با این ویروس داریم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان