جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مجلس سنا: در مورد معرفی وزیر صحت به دادستانی کل تجدید نظر شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماری از اعضای مجلس سنا به خاطر مبتلا شدن وزیر صحت به ویروس کرونا، خواستار تجدید نظر در معرفی وی به دادستانی کل شدند.

فضل‌هادی مسلم‌یار، رییس مجلس سنا امروز(یک‌شنبه، ۲۱ثور) در جلسه فوق العاده این مجلس گفته است: “بنابر پیشنهاد برخی سناتوران و به اساس فیصله کمیته روسا، فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه و وحید عمر، مشاور رییس جمهوری به سارنوالی معرفی شده‌اند؛ ولی اکنون دیده می‌شود که وزیر صحت به ویروس کرونا مبتلا گردیده است، باید در تصمیم فیصله کمیته روسا در برابر ایشان تجدید نظر شود”.

photo_2020-05-10_21-19-58

این در حالی است که مجلس سنا به تاریخ ۱۱ ثور فیروزالدین فیروز، وزیر صحت و وحید عمر، مشاور ریاست جمهوری را به دلیل عدم پاسخگویی به این مجلس، به دادستانی کل معرفی کرد.

اعضای این مجلس وزیر صحت را به ناتوانی در کار مبارزه با ویروس کرونا و وحید عمر را به فساد در مصرف بودجه مبارزه با ویروس کرونا متهم کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان