جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

خواست وزارت صحت از پولیس؛ شفاخانه های مخصوص ویروس کرونا را تحت پوشش امنیتی قرار دهید!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از لت‌وکوب چند داکتر و پرستار از سوی بستگان جان‌باختگان ویروس کرونا، وزارت صحت عامه از نیروهای امنیتی خواست تا شفاخانه‌های مخصوص ویروس کرونا را پوشش امنیتی بدهند.

وحیدالله مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه امروز پنج شنبه(18ثور) در یک نشست خبری از نیروهای امنیتی خواست به منظور بلندبردن روحیه کارمندان صحی، شفاخانه‌ها را پوشش امنیتی دهند.

مجروح تاکید کرد که لت و کوب و توهین کارمندان صحی قابل قبول نیست، چون کارمندان صحی متعهد به انجام وظایف‌شان هستند و هیچ گونه برخورد غیراخلاقی و غیرانسانی با بیماران نمی‌کنند.

خبرنامه
تحت پوشش امنیتی قرار دادن شفاخانه های مخصوص ویروس کرونا

او ضمن درخواست از مردم برای تشویق و همکاری با کارمندان صحی، افزود، در صورتی که کارمندان صحی تشویق نشوند و مورد توهین و لت‌وکوب قرار گیرند، روزی خواهد رسید که کارمندان صحی وظایف‌شان را ترک کرده و شفاخانه‌ها خالی از کارمندان صحی شود.

به گفته معین وزارت صحت، روز گذشته شماری از بستگان یک قربانی ویروس کرونا، یک داکتر و پرستار شفاخانه افغان – جاپان را در کابل پس از آنکه یک مرد کهن‌سال مبتلا به  کرونا در این شفاخانه جان باخت، لت‌وکوب کردند .

وی همچنان تاکید کرده که در شفاخانه استقلال نیز نزدیکان یک زن حامله پس از آن که به دلیل داشتن نشانه‌های مشکوک ویروس کرونا جان باخته است، شیشه‌های شفاخانه را شکسته و بر کارمندان صحی حمله کرده‌اند.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر کشور به سه هزار و 563 تن رسیده است و این رقم روزانه رو به افزایش است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان