جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سه ولسوال بدخشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان صحی در ولایت بدخشان تایید می‌کنند که سه ولسوال این ولایت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

نور خاوری، رییس صحت عامه بدخشان، امروز(دوشنبه، ۱۵ثور) در صحبت با خبرنامه گفت: “سه ولسوال در ولایت بدخشان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ که یک تن شان دوباره صحت یاب شده و سمپل دو تن دیگر برای تست روان شده و منتظر نتیجه دوباره شان هستیم”.

مسوولان صحی در ولایت بدخشان تایید می‌کنند که سه ولسوال این ولایت به ویروس کرونا مبتلا شده اند
مسوولان صحی در ولایت بدخشان تایید می‌کنند که سه ولسوال این ولایت به ویروس کرونا مبتلا شده اند

به گفته او، تاکنون حدودا از ۹۰ نفر در ولایت بدخشان نمونه برای تست کرونا گرفته شده که ۷ تن شان مثبت تشخیص شده است. از این ۷ تن، سه تن بهبود یافته اند.

همچنان رییس صحت ولایت بدخشان از ثبت واقعه تازه ابتلا به ویروس کرونا در این ولایت ابراز نگرانی کرد و گفت که این واقعه نشان می‌دهد که ویروس کرونا در شهر فیض‌آباد، مرکز این ولایت گردش پیدا کرده است. او افزود که به همین خاطر حدودا ۳۰ نمونه را برای تست گرفته اند تا معلوم شود ویروس گردش پیدا کرده یا خیر.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان