جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

زن ۱۰۱ ساله که در پاندمی ۱۹۱۸ به دنیا آمده است، کرونا را شکست داد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 زنی اهل نیویورك كه در سال 1918 و دوران پاندمی آنفولانزای اسپانیایی به دنیا آمده‌است، از بیماری کووید-۱۹جان سالم به در برد.

به گفته ایمی البا، مدیر خانه سالمندان، آنجلینا فریدمن، ساکن مرکز درمانی و پرستاری شمال غربی وستچستر، کمتر از یک هفته پس از انتقال به بیمارستان برای یک عمل جراحی جزئی، به کرونا مبتلا شد.

مطابق با گزارش WPIX-TV، فریدمن پس از مراجعه به بیمارستان در 21 مارچ، به مدت چند هفته و در حالی که در اتاقش تنها به سر می‌برد، به صورت متناوب تب داشت. او در نهایت در 20 اپریل تست کرونا داد و پاسخ آن منفی بود.

البا گفت: “او یک مبارز بود و خیلی سریع به زندگی عادی برگشت. این زن به خود واقعی‌اش برگشته و همانطور که صحبت می‌کنیم، بافتنی می‌بافد.”

به گفته البا، فریدمن که دو سال است در خانه سالمندان زندگی می‌کند، از زمان بهبودی می‌تواند برای لذت بردن از هوای تازه بیرون برود.

جوآن مرولا، دختر فریدمن به WPIX-TV گفت این اولین پاندمی نیست که مادرش تجربه کرده‌است. فریدمن در یک کشتی مسافری که مهاجران را از ایتالیا به شهر نیویورک می‌برد، آن هم در دوران پاندمی آنفولانزای اسپانیایی در سال 1918 به دنیا آمده‌است.

به گفته مرولا، مادر فریدمن در هنگام تولد در کشتی درگذشت و 10 خواهر و برادرش نیز مرده‌اند. فریدمن و همسرش هارولد هر دو مبتلا به سرطان بودند اما فقط فریدمن زنده ماند.

“مادر من یک بازمانده است. او از سقط جنین، خونریزی داخلی و سرطان جان سالم به در برده‌است!”

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان