جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت 232 مورد جدید؛ شمار مبتلایان به کرونا در افغانستان از مرز 2 هزار و 100 تن گذشت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت صحت عامه می گویند، در 24 ساعت گذشته 232 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان ثبت شده که با ثبت آنها، شمار مبتلایان به این ویروس به دو هزار و 171 تن رسیده است.

وحید مجروح، معین عرضه‌ خدمات صحی وزارت صحت امروز پنج‌شنبه (11 ثور) در یک نشست خبری گفت: “در 24 ساعت گذشته 232 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در لابراتوارهای وزارت صحت ثبت شده است”.

خبرنامه
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا

مجروح افزود، این 232 مورد تازه شامل 45 مورد در قندهار، 34 مورد در هرات، 20 مورد در کابل، 12 مورد در غزنی، 10 مورد در هر یک از ولایت‌های پکتیا و لوگر، 9 مورد در هر یک از ولایت‌های پنجشیر و سمنگان و 8 مورد در تخار می شود.

او ادامه داد، همچنین قندز با 7 مورد، هر یک از ولایت‌های ننگرهار و بغلان با 5 مورد، هر یک از ولایت‌ های وردک و بادغیس با 4 مورد، لغمان 3 مورد، پکتیکا 2 مورد، پروان 2 مورد و هر یک از ولایت های سرپل و فاریاب با یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، شامل موارد جدید است.

معین وزارت صحت خاطرنشان کرد که در 24 ساعت گذشته با فوت دو نفر در هرات و یک نفر در کابل، شمار جان باختگان کرونا در افغانستان به 64 تن رسید.

مجروح تاکید کرد، در 24 ساعت گذشته همچنین 4 بیمار بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان  به 260 تن رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان