جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نیکوکاری در زمانه کرونایی (9)؛ دکتر ابراهیم جعفری، خانواده افغانایت و یاری رسانی به 150 خانواده نیازمند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

خطر شیوع کرونا در افغانستان همچنان پا برجاست. قرنطینه شهرها یکی پس از دیگری، بسیاری از افراد به خصوص روزمزدان و دستفروشان را بیکار کرده است. کسانی که درآمد اندکی در روز داشته‌اند حالا هیچ پولی برای مصارف زندگی‌شان ندارند.

اما در این میان افراد زیادی از جمله خیرین، شرکت‌‌های تجارتی، تاجران، و هر کسی که توانایی یاری رساندن به این نیازمندان را دارد دست به کار شده‌اند تا گرسنگی پیش از کرونا جان مردم را نگیرد.

کمک به 150 خانواده نیازمند

در سلسله گزارش‌های نیکوکاری، اما این بار از شرکت افغانایت می نویسم که دست به یاری 150 خانواده نیازمند زده است. این شرکت در صفحه فسبوک خود نوشته “با درک شرایط حساس کنونی ناشی از گسترش ویروس کرونا، قرنطینه طولانی مدت، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و رکود اقتصادی شدید که همدلی و همراهی همه اقشار جامعه را ایجاب می‌کند، برای یاری رساندن به فامیل‌های آسیب‌پذیر و نیازمند، اقدام به تهیه تعدادی از بسته‌های مواد خوراکه جهت توزیع به نیازمندان واقعی نموده‌ایم.”

این کمک‌ها برای برای 150 خانواده در نظر گرفته شده که هزینه آن برای هر خانواده نزدیک به 3 هزار افغانی تمام شده است.

شرکت افغانایت که خدمات انجینیری در بخش زیربنا و معادن را ارائه می‌کند برای بسته‌بندی این کمک‌ها و توزیع آن به افراد مستحق از همه همکاران و کارکنان خود کمک گرفته است و نیازمندان نیز توسط کارکنان این شرکت معرفی شده‌اند.

دکتر ابراهیم جعفری، رئیس این شرکت در گفتگو به خبرنامه گفت: “ما همه نیروی خود را بسیج کردیم تا نیازمندان را پیدا کنند و همه همکاران موظف به شناسایی مستحق‌ترین‌های محل خود شده‌اند به این ترتیب لیست ترتیب شده و کمک‌ها نیز در حال توزیع است.”

دعوت به شرکت در این امر خیرخواهانه

این شرکت نه تنها خود دست به این اقدام نیکوکارانه زده بلکه سایر متشبثین، افغان‌های مقیم خارج و اشخاص خیر را نیز دعوت کرده تا به این امر خیر بپیوندند.

آقای جعفری در ادامه گفت: ” امیدواریم در اقدامات بعدی مشارکت دیگران را نیز داشته باشیم، اگر دوستانمان چه در داخل و خارج بخواهند در این روند شرکت کنند ما تمامی نیرو و توان سازمانی خود را در جهت تداوم آن به کار خواهیم برد . به علاوه، برای کسانی که خارج از کشور زندگی‌ می‌کنند و دسترسی برای ارائه کمک ندارند نیز  می‌توانیم سهولت ایجاد کنیم.”

این شرکت متشکل از مجموعه‌ای از شرکاست که همه با هم تصمیم به این کار گرفته‌اند زیرا بر این باورند که ممکن است شرایط از حالا دشوارتر شود.

رئیس این شرکت یادآور می‌شود که “این اقدام مقدمه‌ای برای اقدامات بعدی است. به همین دلیل دیگران را نیز برای پیوستن به این کمک‌ها دعوت کرده‌اند.”

 .جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان