جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

کمیسیون تدارکات ملی پیشنهاد تهیه ۵۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی را منظور کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده که پشنهاد ۴۸ مورد تدارکاتی به شمول تدارک ۵۰۰ عدد دستگاه تنفس مصنوعی “وینتلاتور” و تخصیص ۳۱۳ میلیون افغانی برای ترمیم و اعمار مراکز صحی، منظور شده است.

بر اساس اعلامیه ارگ ریاست جمهوری، در جلسه کمیسیون تدارکات ملی که قبل از ظهر امروز(دوشنبه، ۸ثور) در ارگ برگزار گردید، ۴۹ مورد تدارکاتی به بحث و بررسی گرفته شد که در نتیجه ۴۸ مورد آن به ارزش بیش از ۱۲.۵ میلیارد افغانی از سوی این کمیسیون منظور شده است.

photo_2020-04-27_18-10-51

کمیسیون تدارکات ملی قرارداد پروژه تهیه و تدارک ۵۰۰ عدد وینتلاتور و درخواست منظوری مستقیم کیت های تشخیصی و مواد مصرفی COVID-19 از طریق وزارت صحت عامه را نیز مورد بررسی و منظور کرده است.

در اعلامیه ارگ هم‌چنان آمده است که کمیسیون تدارکات ملی در رابطه به دو قرارداد شامل پروژه بازسازی قصر جبل السراج و پروژه بازسازی قصر بالا باغ پغمان تصمیم گرفته تا پول این پروژه ها که بیش از ۳۱۳ میلیون افغانی می شود، به ترمیم و اعمار شفاخانه ها و مراکز صحی در کشور اختصاص داده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان