جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آزمایش موفقیت‌آمیز واکسین ویروس کرونا در چین

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بر اساس گزارش ها آزمایش واکسین کرونا در چین نتیجه مثبت داده است.

رسانه ها امروز شنبه (6ثور) به نقل از دانشمندان چینی گزارش داده اند که آزمایش نوعی از واکسین کرونا روی بدن میمون‌ها (شادی) در این کشور، نتایج قابل قبولی داشته است.

براساس این گزارش، شماری از داکتران چینی نیز گفته اند که این واکسین می‌تواند ویروس کرونا را درمان کند.

این واکسین در چین پس از آن ساخته شده که کمیسیون بهداشت این کشور گفته است که شمار بیماران وخیم در شهر ووهان که مرکز ظهور ویروس کرونا بود‌، سرانجام به صفر رسیده است.

vaccine

آنان همچنان کاهش شمار بیماران وخیم مبتلا به ویروس کرونا را یک پیروزی خوانده اند.

چین پس از آن اعلان کرده است که آزمایش ساخت واکسین کرونا موفقیت‌آمیز بوده‌است. این ویروس برای نخستین بار حدود پنج ماه قبل در شهر ووهان چین ظهور کرد. تاکنون نزدیک به دو و نیم میلیون تن در جهان به این ویروس مبتلا شده و بیش از صد هزار تن در نتیجه آن جان باخته اند.

در افغانستان نیز  تاکنون یک هزار و 463 تن به این ویروس مبتلا شده‌اند که از آن میان 47 تن جان باخته و 206 تن نیز بهبود یافته اند.

گفتنی است هم‌اکنون بیش از ۶۰ واکسین ویروس کرونا در جهان در حال آزمایش است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان