جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تصمیم جلسه ارشد امنیتی؛ محدودیت گشت و گذار از امروز در کابل جدی‌تر شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله می گوید در جلسه ارشد امنیتی تصمیم گرفته شده است که سر از امروز(پنج‌شنبه، 4 ثور) محدودیت گشت و گذار در کابل جدی عملی شود.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله با بیان این خبر گفته است که این جلسه روز گذشته برگزار شده و به  فرمانده نیروهای مشترک کابل و آمرین حوزه‌های پولیس هدایت داده شد تا با حفظ موارد استثنایی که لیست آن قبلا شریک گردیده، محدودیت از امروز پنج شنبه(4ثور) شدت پیدا کند.

moi

آرین افزود، همچنان در این جلسه تصمیم گرفته شد ‎دروازه‌های کابل به شکل جدی کنترل و نظارت شود و نیز تمامی ترمینال‌های ‎ترانسپورتی مسدود گردد.

سخنگوی وزارت داخله تاکید کرده که همچنان بهبود وضع اعاشه پولیس، رسیدگی بهتر به صحت پولیس، توزیع بسته‌های تعقیبی صحی، مبارزه با جرایم، تأمین امن و نظم عامه و تامین رابطه خوب پولیس و مردم از آجندای این جلسه بوده است.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به یک هزار و 174 تن رسیده و کابل با داشتن بیشترین آمار ابتلا، در صدر تمام ولایت ها قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان