جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

محصول تنظیم خدمات ترانسپورتی پس از این توسط وزارت مالیه جمع می شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت ترانسپورت می گویند، بر اساس تعدیل قانون ترانسپورت جاده، جمع آوری محصول تنظیم خدمات ترانسپورتی پس از این از طرف وزارت مالیه صورت می گیرد.

محمد یما شمس، سرپرست وزارت ترانسپورت امروز سه شنبه(2ثور) در یک نشست خبری گفت: “پس از این کمیشن ترانسپورتی بالای محصولات داخلی مطلقا معاف بوده و به استثنای مواد معدنی و ساختمانی؛ از هیچ تولید داخلی در سراسر کشور کمیشن اخذ نمی گردد.”

شمس افزود، این اقدامات تاثیر مثبتی بر کاهش قیمت ها داشته و تولیدات داخلی کشور رشد خواهد کرد.

سرپرست وزارت ترانسپورت تاکید کرد که پس از این، هیچ موتر با تناژ بلند اجازه حرکت در شاهراه ها را ندارد و در صورت تخلف، شرکت و تاجر مربوط مورد پیگرد قرار می گیرد.

yama shams

او دلیل ممنوعیت حرکت وسایط تناژ بلند را حفظ جاده ها خوانده و گفت: “به اساس هدایت رییس جمهور خط السیر از بین رفته و تمام وسایط باربری می توانند به هر ولایت کشور بدون خط السیر حرکت کنند.”

شمس خاطرنشان کرد که اداره هوانوردی ملکی، از تاریخ 2 الی 31 حمل سال روان، 18 هزار و 381 مسافر را که به هدف تداوی، سیاحت، کار و یا تجارت به کشورهای امارات متحده عرب، هند و ترکیه سفر کرده و در آنجا گیر مانده بودند، با انجام 70 پرواز یک طرفه، به کشور انتقال داده است.

به گفته او، پروازهای کارگو برای انتقال اموال و اقلام مورد نیاز و صدور تولیدات داخلی همچنان ادامه دارد و شامل محدودیت های وضع شده از سوی اداره هوانوردی ملکی نمی شود.

سرپرست وزارت ترانسپورت اضافه کرد که در جریان وضع محدودیت سفر،  بیش از 253 هزار عودت کننده از کشورهای همسایه از طریق ترانسپورت زمینی انتقال یافته و افزون بر آن، روند انتقال 75 هزار تن گندم از مرز زرنج آغاز و در یک ماه اخیر بیش از 40 هزار تن گندم، 88 هزار تن آرد، 3 هزار تن روغن، 160 هزار تن مواد نفتی و بیش از 40 هزار تن گاز مایع از طریق خطوط آهن به کشور انتقال یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان