جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آغاز ساخت سه سردخانه‌ به ارزش 540 میلیون افغانی در فاریاب، لوگر و پکتیا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت اعلام کرده است که کار ساخت سه سردخانه‌ مدرن و بزرگ در ولایت‌های فاریاب، لوگر و پکتیا به ارزش 540 ملیون افغانی آغاز شده است.

وزارت زراعت امروز یک شنبه(31حمل) در یک خبرنامه گفته است که سنگ تهداب این سردخانه ها توسط والیان این ولایت‌ها به زمین گذاشته شده و هر یک از این سردخانه‌ها، ظرفیت نگهداری یک هزار و 500 تن میوه را خواهد داشت.

faryab

این وزارت تاکید کرده، این سردخانه ها به صورت یک کمپلکس سردخانه‌ای توسط شرکت انکشاف ملی ساخته می شود و 180 میلیون افغانی هزینه ساخت هر کدام آن است.

وزارت زراعت خاطرنشان کرده که پیش از این کار ساخت سردخانه‌های مشابه در ولایت‌های پروان، کاپیسا، میدان‌وردک، تخار و غزنی آغاز شده و قرار است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته این وزارت، در ساخت هر یک از این سردخانه‌ها حدود 150 تن تا تکمیل آن‌ها کار می‌کنند و با تکمیل هر کدام، برای 30 تن زمینه کار دایمی فراهم می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان