جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نامه به اشرف غنی؛ تأکید شهزاده آقا خان بر ادامه همکاری‌ها با افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می گوید که شهزاده کریم آقا خان در نامه‌ای به رییس جمهور غنی از ادامه همکاری‌های شبکه انکشافی آقاخان به افغانستان اطمینان داده است.

ارگ ریاست جمهوری امروز شنبه(30حمل) در یک خبرنامه گفته است که نامه ای عنوانی محمد اشرف غنی از سوی شهزاده کریم آقا خان، مواصلت کرده که اطمینان داده شده شبکه انکشافی آقا خان متعهد به ادامه همکاری‌ها در راستای فراهم نمودن یک آینده صلح‌آمیز و مرفه برای همه مردم افغانستان است.

agha khan

کریم آقا خان در این نامه خاطرنشان کرده که نهادهای شبکه انکشافی آقا خان تلاش‌های وسیع خود را در سطح ملی بر مبارزه با شیوع ویروس کرونا متمرکز ساخته‌ و نیز اخیرا هیئت این شبکه انکشافی با وزیر صحت عامه افغانستان دیدار داشته، تا از تلاش‌های جمعی این شبکه به خاطر همکاری با ادارات مربوط دولتی، اطمینان دهد.

وی در نامه اش تاکید کرده که نماینده ‎دایمی اش در زمینه فعالیت‌های نهاد آقا خان در افغانستان و در سطح گسترده‌تر در مبارزه با وضعیت اضطراری شیوع ویروس کرونا را با محمد اشرف غنی شریک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان