اطمینان غنی: رهبری حکومت در شرایط سخت کرونا همه‌روزه با تمام بخش‌ها در تماس دوام‌دار است

توسطروایت زنده

فروردین ۲۸, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی شام روز گذشته(چهارشنبه، 27حمل) در یک پیام ویدیویی گفته است که او به نمایندگی از دولت به مردم اطمینان می‌دهد که در این شرایط سخت، رهبری حکومت همه روزه با تمام بخش‌ ها تماس‌های دوامدار دارد.

او افزوده که در این تماس ها نه تنها این‌که رهبری حکومت بخاطر پیشگیری از کرونا هدایات لازم می‌دهد، بلکه در پهلوی هدایات؛ تمام ضروریات را برایشان ارسال می دارد و امکانات را فراهم می کند تا این ویروس را کنترول و علیه آن به گونه درست مبارزه صورت گیرد.

غنی تاکید کرده: “ما سر از فردا بحثی را با جامعه جهانی خصوصا با سازمان‌های کمک کننده بین‌المللی آغاز می نماییم که چگونه می توانیم تعهدات قبلی مالی این نهادها و کشورها را در مسیر مبارزه علیه کرونا تعدیل کنیم”.

ghani

به گفته وی، در این مورد در جلسات مختلف رهبری دولت گفتگو شده و یک طرح نیز آماده شده که امروز در جلسه کابینه در مورد آن گفتگو  و تصویب می شود.

او خطاب به مسوولین و کارمندان صحی گفته است: “شما در جنگ علیه دشمن نامریی کرونا در خط مقدم قرار دارید و همه تان سربازان، جانبازان و قهرمانان این جنگ هستید. من و تمام ملت افغانستان بالای شما افتخار می‌کنیم. از تک تک شما تشکر، از خانواده‌های محترم تان تشکر که شما را به این جنگ فرستاده اند و به همه شما صحت و پیروزی می خواهم.”

غنی همچنان تاکید کرده که برای مصونیت و امتیازات هرچه بیشتر پرسونل طبی و همکاران شان در جلسات فوق العاده کابینه طرزالعمل‌ها و لوایح به تصویب رسیده، که طبق آن ادارات و وزارت ‌های مربوطه به طور عاجل به آن ها رسیدگی می‌کند.

این اظهارات رییس جمهور غنی در حالی مطرح می شود که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان روزانه افزایش می یابد و تاکنون رقم مبتلایان به 784 تن رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *