جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یک گروه آدم‌ربایان حرفه‌ای در هرات متلاشی شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هرات در یک خبرنامه گفته است که یک گروه از آدم ربایان حرفه‌ای که چندی قبل یک صراف را ربوده بودند، در عملیات اوپراتیفی ریاست امنیت ملی شناسایی و متلاشی شده است.

بر اساس این خبرنامه که امروز چهارشنبه(۲۰حمل) منتشر شده، سید عبدالوحید قتالی، والی هرات از دستگیری چهار رباینده در پیوند به این قضیه خبر داده و از اراده جدی مقام ولایت برای مهار جرایم سازمان یافته و ریشه‌کن ساختن ربایندگی یادآوری نموده است.

herat

اعضای این باند زیر نظر فردی به نام “عزیز” مشهور به ” کنه “، از مجرمان زیر تعقیب در ولایت هرات فعالیت داشته اند.

همزمان با این، دو تن از تروریستانی که به صورت مستقیم در کشتن “قاضی عبدالرحیم”، رییس دادگاه ابتدایی ولسوالی انجیل دخیل بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان