جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: هیچ فردی در کابل اجازه گشت و گذار و بیرون رفتن از خانه بدون فوریت را ندارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت داخله می گویند، سر از امروز(چهارشنبه، 20 حمل) هیچ فردی در کابل اجازه گشت و گذار و “چکر زدن” و بیرون رفتن از خانه بدون فوریت را ندارد.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله امروز چهارشنبه(20حمل) در یک نشست مشترک خبری با مسوولان وزارت صحت گفت، تطبیق مقرره محدودیت گشت وگزار در شهر کابل سر امروز از سوی پولیس شدت یافته است.

آرین افزود، یک هزار و 600 پولیس از بامداد امروز در تمام نواحی شهر کابل مستقر شده تا از گشت و گذار بی مورد باشندگان این شهر جلوگیری کنند.

tareq aryan

او تأکید کرد که هیچ فردی اجازه چکر زدن و بیرون رفتن بدون فوریت را ندارد و پولیس موظف است تا مقرره محدودیت بر گشت و گذار را به گونه جدی تطبیق کند.

سخنگوی وزارت داخله خاطرنشان کرد، فهرست اداراتی که استثنا قرار داده شده، مشخص گردیده، اما کارکنان سایر اداراتی که مطابق فیصله کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی رخصت می باشند، در خانه های شان بمانند، زیرا پولیس به آنان اجازه گشت و گذار با استفاده از امکانات دولتی را نخواهد داد.

این در حالی است که روز گذشته مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله به پولیس هدایت داد که محدودیت گشت و گذار در شهر کابل را جدی تطبیق کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان