مسوولیت کمیته آگاهی عامه برای جلوگیری از ویروس کرونا به وزارت صحت عامه منتقل شد

توسطروایت زنده

فروردین ۱۹, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

مشاور رییس جمهور غنی و مسوول کمیته آگاهی عامه برای جلوگیری از ویروس کرونا می گوید که مسوولیت این کمیته پس از این به وزارت صحت انتقال یافته است.

وحید عمر امروز سه شنبه(19حمل) در نشست خبری مشترک با معین وزارت صحت گفت: “سه هفته پیش به عنوان رییس کمیته دولتی آگاهی عامه برای وقایه و جلوگیری ویروس کرونا، به کابینه کشور بر عملی کردن ۱۵ تعهد وعده داده بود که تا اکنون همه آن تعهدات عملی شده اند.”

Wahed Omar

عمر افزود، ساختن پیام های صحی وزارت صحت عامه در قالب های صوتی و تصویری برای نشر در رسانه ها، هماهنگی با مسوولان شبکه های مخابراتی برای رساندن پیام های صحی به 15 میلیون مشترک، چاپ یک میلیون اوراق تبلیغاتی برای توزیع در محلاتی که زمینه دسترسی مردم به رادیو و تلویزیون ممکن نیست، چاپ و نصب بیلبوردها در کابل، توظیف 60 متخصص صحی و دینی برای اشتراک در بحث های تخصصی رسانه ها و بلند بردن ظرفیت کال سنتر تا مرز پاسخ‌دهی به 5 هزار پرسش به گونه روزانه، از فعالیت های عمده این کمیته بوده است.

 او ادامه داد، در کمیته آگاهی عامه تحت ریاست او، جمعا بیش از 27 میلیون افغانی به مصرف رسیده که امور تدارکاتی و مالی آن از سوی اداره امور ریاست جمهوری صورت گرفته است.

عمر گفت، این مقدار پول در هزینه نشر پیام های صحی به رادیو و تلویزیون ها، چاپ و نصب بیلبوردها در شهر کابل، ایجاد کال سنتر و تجهیزات مورد نیاز پرداخت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *