جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تماس تلفنی عبدالله و ظریف/ عبدالله: درباره‌ تلاش‌های صلح و تحولات سیاسی افغانستان گفتگو کردیم!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله که خود را رییس جمهور دولت همه شمول می داند، می گوید که جواد ظریف، وزیر خارجه ایران تلفنی گفتگو کرده است.

عبدالله با نشر یک خبرنامه گفته است که امروز سه شنبه(19حمل) در تماس تلفنی با وزیر خارجه ایران، در مورد همکاری‌های مشترک دو کشور و منطقه‌ای در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و راه‌های موثر جلوگیری و تبادل تجربه‌های مشترک گفتگو کرده است.

abdullah and zarif

وی افزوده که وزیر خارجه ایران از همکاری لازم کشورش با مهاجران افغانستانی که به کرونا مبتلا شده‌اند، اطمینان داده است.

عبدالله ضمن قدردانی از اقدامات صحی ایران برای مهاجران افغانستان مقیم این کشور، تاکید کرده که در این تماس تلفنی همچنان درباره‌ تلاش‌های صلح و تحولات سیاسی افغانستان گفتگو کرده و جواد ظریف حمایت کشورش را از تلاش‌های صلح به رهبری و مالکیت مردم افغانستان ابراز داشته است.

این در حالی است که جواد ظریف، وزیر خارجه ایران امروز با محمد اشرف غنی نیز گفتگوی تلفنی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان