جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

شفاخانه ۱۰۰ بستر کووید ۱۹ در هرات افتتاح شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان محلی در ولایت هرات می‌گویند که شفاخانه ۱۰۰ بستر کوید 19 این ولایت که در ظرف بیست روز گذشته ساخته شده، به بهره برداری سپرده شده است.

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هرات با نشر یک خبرنامه گفته است که این شفاخانه امروز یک‌شنبه(۱۷حمل) به بهره برداری سپرده شده و سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری و سید عبدالوحید قتالی، والی این ولایت از تلاش شبانه روزی و جدی کارگران و مهندسان برای تکمیل این شفاخانه قدردانی کردند.

coronavirus2

این شفاخانه با زیربنای 2064 متر مربع، بر اساس دستور رییس جمهور غنی، در ظرف 20 روز گذشته توسط شرکت انکشاف ملی ساخته شده است.

قرار است وسایل طبی و تجهیزات پیشرفته مورد نیاز این شفاخانه از خارج کشور تهیه شود.

این درحالی است که سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور غنی که قبل از ظهر امروز، به ولایت هرات سفر کرده، عبدالوحید قتالی را به عنوان والی جدید ولایت هرات معرفی کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان