جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

محدودیت روزگردی در ولایت دایکندی از فردا عملی می شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت دایکندی می گویند که سر از فردا(یک‌شنبه، 17 حمل) محدودیت روزگردی در شهر نیلی و ولسوالی‌های این ولایت عملی می‌شود.

 دفتر والی دایکندی امروز شنبه(16حمل) با نشر یک خبرنامه گفته است، بر اساس مصوبه جلسه  15 حمل کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این ولایت و به منظور تدابیر احتیاطی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، محدودیت روزگردی در شهر نیلی، مرکز و ولسوالی‌های دایکندی از فردا یک‌شنبه(17 حمل) آغاز می‌شود.

دفتر والی دایکندی افزوده که براساس این مصوبه، از شهروندان دایکندی خواسته شده از گشت و گذارهای غیرضروری خودداری کنند.

در این مصوبه تاکید شده که تمام هتل‌ها، رستورانت‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سنوکرکلپ‌ها، حمام‌ها، سالن‌های فوتبال و والیبال و مکان‌های سربسته، که قبلا توسط اداره شهرداری و کمیته همکار بسته شده بود، الی اطلاع بعدی هم‌چنان بسته می‌ماند و هیچ کسی حق فعالیت را ندارد.

daikundi

هم‌چنین فعالیت مارکیت‌ها و دکان‌های لباس فروشی، اینترنت کلپ‌ها، آرایش‌گاه‌ها و دست فروشی‌ها به استثنای مواد غذایی و تجمعات ورزشی متوقف می‌شود.

 دفتر والی دایکندی خاطرنشان کرده که شرکت‌های ترانسپورتی با رعایت کامل طرزالعمل صحی و کاهش سرنشین‌ها می تواند فعالیت کند.

در مصوبه کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ولایت دایکندی همچنان تاکید شده که تجمعات عروسی، فاتحه خوانی، تجمع بیش از سه نفر در یک نقطه و گشت و گذار دو نفره در موتر سایکل بدون کلاه ایمنی و ماسک ممنوع شده است.

در این فیصله خاطرنشان شده که در ولسوالی میرامور با بروز ابتلا به کرونا محدودیت خاص وضع می‌ شود و شهروندان میرامور بدون عذر به ولسوالی‌های دیگر و شهروندان دیگر ولسوالی ها به این ولسوالی سفر نکنند.

این در حالی است که تاکنون سه نفر در ولایت دایکندی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. همچنان یک زن به دلیل ابتلا به این ویروس در این ولایت جان باخته و یک نفر دیگر بهبود یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان