جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

700 مسافر گیرمانده در برف در کوتل حاجی‌گک بامیان نجات داده شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست مبارزه با حوادث بامیان می‌گوید که 700 مسافر گیرمانده در برف در مسیر کابل – بامیان را از کوتل حاجی‌گک نجات داده شده است.

این ریاست در یک خبرنامه گفته است که کوتل حاجیگک از دوشنبه شب(11حمل) به روی ترافیک مسدود شده بود؛ اما روز گذشته تعداد زیادی مسافر از طرف کابل و میدان وردک و از طریق این مسیر عازم بامیان شدند که به علت بادکویه و طوفان در کوتل حاجیگک گیر مانده بودند.

haji gak

ریاست مبارزه با حوادث بامیان افزوده است که تیم عملیات نجات کمیته مبارزه با حوادث این ولایت، ظهر روز گذشته(سه‌شنبه،12حمل) برای بازگشایی این مسیر و نجات بیش از 150 عراده موتر مختلف و بیش از 700 مسافر، با توظیف یک عراده لودر و دو عراده گریدر اقدام نمود.

گفتنی است که مسیر کوتل حاجی‌گک نیز حوالی ساعت 7 شام روز گذشته به روی ترافیک باز شده و تمامی موترهای مسافربری تا ساعت 9 شب از ساحه عبور و مسافرین به سلامتی نجات یافتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان