جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یوناما: طالبان باید به کارگیری از مواد انفجاری جاسازی‌شده را متوقف کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) در واکنش به کشته شدن غیرنظامیان در هلمند، تأکید می کند که طالبان باید به کارگیری از مواد انفجاری جاسازی شده را متوقف کنند.

یوناما امروز چهارشنبه(13حمل) در یک خبرنامه گفته است که صبح امروز در اثر برخورد یک موتر با ماین جاسازی شده کنار جاده در هلمند، 7 کودک شامل چهار پسر و سه دختر و همچنین یک راننده موتر کشته شدند.

unama

هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان افزوده که این افراد نخستین غیرنظامیانی اند که در اول ماه اپریل کشته شدند.

 یوناما تاکید کرده که در ماه مارچ میلادی کشته شدن بیش از 180 غیرنظامی را ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی تاکید کرده که طالبان باید به کارگیری از مواد انفجاری جاسازی شده را متوقف کنند؛ همه طرف های درگیر باید کشتار را متوقف کنند و با اعلام آتش بس، از غیرنظامیان در برابر جنگ و تهدید ویروس کرونا حفاظت نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان