جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: 100 میلیون افغانی برای مبارزه با کرونا به ولایت‌های قندهار و ننگرهار انتقال می‌یابد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی در جلسه اختصاصی شورای عالی اقتصاد می‌گوید، 100 میلیون افغانی برای مبارزه با ویروس کرونا به ولایت‌های قندهار و ننگرهار انتقال می‌یابد.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که این جلسه صبح امروز سه‌شنبه(12حمل) برگزار شده و رییس‌جمهور غنی گفته است که باید در هر زون کشور، لابراتوارهای مجهز برای تشخیص ویروس کرونا ایجاد شود.

غنی تاکید کرده که برای مبارزه با ویروس کرونا به ولایت‌های قندهار و ننگرهار، پنجاه میلیون افغانی انتقال یابد و بر مبنای اولویت‌ها و مکانیزم شفاف به مصرف برسد.

ghani1

او افزوده که حکومت حاضر است تا برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش های مختلف، ترجیحات را در نظر گیرد و در صورتی که بخش خصوصی در تولید و توزیع مواد اولیه به خصوص تولید روغن، سرمایه گذاری کند، حکومت برای آنان سهولت ها و ترجیحات را در نظر می گیرد.

غنی در حالی از اختصاص 100 میلیون افغانی برای مبارزه با ویروس کرونا در قندهار و ننگرهار خبر داده که شمار واقعات مثبت این ویروس در افغانستان، به 174 واقعه رسیده که نزدیک به 70 درصد این واقعات در ولایت هرات ثبت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان