کمک 5 میلیون دالری امریکا برای مبارزه با ویروس کرونا در افغانستان

توسطروایت زنده

فروردین ۱۱, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

سفارت امریکا در کابل می گوید که این کشور حدود 5 میلیون دالر کمک های صحی و بشردوستانه را به افغانستان ارائه می کند تا در تشخیص و معالجه ویروس کرونا  برای بیجاشدگان داخلی استفاده شود.

سفارت امریکا در کابل امروز دوشنبه(11حمل) با نشر یک اعلامیه گفته است که این کشور روند کمک های بشردوستانه و صحی جهان را در راستای مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا(کووید – 19) رهبری می کند و در حال بسیج همه منابع لازم جهت پاسخ سریع به این ویروس، هم در داخل و هم خارج از این کشور است.

US embassy

در اعلامیه سفارت امریکا آمده است که ایالات متحده افزون بر بودجه ای که از قبل برای سازمان های چندجانبه چون سازمان جهانی بهداشت و یونیسف در نظرگرفته، نزدیک به 274 میلیون دالر کمک های اضطراری صحی و بشردوستانه را جهت کمک به کشورهای نیازمند نیز ارائه می کند.

در این اعلامیه تاکید شده که بودجه جدید ایالات متحده، حدود 5 میلیون دالر کمک های صحی و بشردوستانه را به افغانستان ارائه می کند، تا از تشخیص و معالجه ویروس کرونا بیجاشدگان داخلی حمایت شود.

امریکا در حالی از کمک 5 میلیون دالری برای مبارزه با ویروس کرونا در افغانستان خبر داده که تاکنون رقم مبتلایان به این ویروس در افغانستان، به 141 تن رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *