جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ نی خواهان تخصیص بخشی از بودجه‌ اضطراری حکومت به رسانه‌ها شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نی؛ حمایت کننده رسانه های افغانستان از حکومت خواسته بخشی از بودجه اضطراری مبارزه با کرونا را به رسانه ها تخصیص دهد.

نی امروز شنبه(9حمل) با نشر یک اعلامیه گفته است که دولت افغانستان برای هر ولایت، بر اساس وضعیت گستردگی بیماری کوید 19، مقداری بودجه‌ اختصاصی در نظر دارد و تا حال کم از کم برای ولایت‌های هرات، قندهار و کابل اختصاص داده شده است.

این اعلامیه با اشاره به این‌که این بودجه به بخش‌های آسیب‌پذیر عرصه‌های کاری مختلف مختص می‌شود، خاطرنشان کرده است: وضعیت مالی جامعه‌ رسانه‌ای در سال‌‌های پسین دچار افت شده و بیش‌تر از 200 رسانه در سراسر کشور کارهای‌شان را توقف داده اند.

nai

حمایت کننده رسانه های آزاد تاکید کرده که گسترش بیماری کرونا روند افت مالی جامعه‌ رسانه‌ای را تسریع کرده و صدمه‌ بزرگی را به بدنه‌ این عرصه وارد خواهد کرد.

این نهاد از حکومت خواسته است در کنار ارائه‌ اعلانات مرتبط به بیماری کوید 19 و سایر خدمات اشتهاری حکومت، مقداری از بودجه‌ ویژه‌ حکومت در مبارزه با بیماری کرونا را به رسانه‌ها اختصاص دهد.

این در حالی است که شمار واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان به 106 واقعه مثبت رسیده و شماری از رسانه ها نیز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دفاترشان را تعطیل کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان