غنی: محدودیت روزگردی در هرات شدیدتر شود/ ولایت‌ها‌ی دیگر مدل هرات را دنبال کنند

توسطروایت زنده

فروردین ۷, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

محمد اشرف غنی در یک ویدئو کنفرانس با والیان ولایت‌هایی که بیشتر در معرض خطر ویروس کرونا قرار دارند، گفته است که ولایت هرات اقدامات محدودیت روزگردی در این ولایت را شدیدتر سازد و سایر ولایات کشور نیز مدل هرات را تعقیب نمایند.

ارگ ریاست جمهوری امروز پنج‌شنبه(7حمل) در یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور غنی با والیان ولایت‌های هرات، نیمروز، فراه، غور، بادغیس و هلمند که هم مرز با کشور ایران می باشند و بیشتر در معرض خطر ویروس کرونا قرار دارند، از طریق ویدیو کنفرانس صحبت نموده است.

ghani

غنی در این ویدیو کنفرانس به وزارت مالیه و ریاست عمومی اداره امور ریاست‌جمهوری هدایت فوری داده که برعلاوه 400 میلیون افغانی که به ولایت هرات تخصیص داده شده، به ولایت های فراه، غور و بادغیس، مبلغ 20 میلیون افغانی و به ولایات نیمروز و هلمند که زیر تهدید شیوع ویروس کرونا قرار دارند، مبلغ 50 میلیون افغانی فرستاده شود.

وی افزوده، برای کارمندان خدمات صحی به شمول داکتران و پرستاران که در خط اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، به اساس طرزالعملی که از سوی کابینه تصویب شده، امتیازات فوق‌العاده در نظر گرفته شده و این طرزالعمل برای تطبیق به والیان ولایات فرستاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *