جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جلوگیری از ورود بیش از یک هزار 500 تن مواد نفتی بی‌کیفیت در سه ماه اخیر توسط اداره ملی استاندارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در اداره ملی استاندارد می گویند، در سه ماه اخیر از ورود بیش از یک هزار و 500 تن مواد نفتی بی کیفیت جلوگیری کرده اند.

محمد موسی علمی، سرپرست اداره ملی استاندارد امروز شنبه (24حوت) در نشست خبری حساب دهی دولت به ملت گفت، ۴۰ استاندارد ملی در بخش کدهای ساختمانی ترتیب و از سوی شورای عالی استاندارد تصویب شده که این استانداردها ۱۴ بخش مختلف از جمله بازنگری شش کد ملی ساختمانی که شامل کدهای ساختمانی، کد ملی مهندسی، کد ملی دیزاین هندسی بزرگراه‌ها و جاد‌ه‌ها، کد ملی انکشاف شهری، کد ملی دیزاین پل و پلچک و کد ملی استفاده موثر از انرژی ساختمانی را در بر می گیرد.

dr mohmmad mosa elmi

علمی افزود، افتتاح لابراتوارهای مواد ساختمانی و مترولوژی، افتتاح لابراتوار کنترول کیفیت مواد ساختمانی هرات، حیرتان و ننگرهار، ترتیب طرح همه جانبه فعال سازی لابراتوارهای مواد غذایی و سامان آلات برقی و ایجاد اصلاحات در فعالیت لابراتوارهای کنترول کیفیت مواد نفتی، فعالیت های اداره ملی استاندارد در راه اندازی لابراتوارها بوده است.

او اضافه کرد که از سه ماه به این سو که مسوولیت کنترول کیفیت مواد نفتی به اداره ملی استاندارد واگذار شده، در شش بندر از جمله آقینه، حیرتان، تورغندی، اسلام قلعه، فراه و نیمروز، به گونه مجموعی 27 هزار و 193 واگن و تانکر که وزن مجموعی آن به 827 هزار و 290 تن می رسد، تثبیت کیفیت شده که از این جمله 1 هزار و 512  تن مواد نفتی خلاف استاندارد تثبیت شده و از ورود آن به کشور جلوگیری شده است.

سرپرست اداره ملی استاندارد خاطرنشان کرد که اعتباردهی به لابراتوارهای مرکزی و فعال سازی لابراتوارهای کنترول کیفیت مواد ساختمانی در تمام بنادر کشور، از پلان های عمده این اداره برای سال آینده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان