جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ جشن دهقان و نمایشگاه بهاری بادام‌باغ لغو شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت کشور اعلان کرده که برای جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، جشن دهقان و نمایش‌گاه بهاری در بادام‌باغ کابل، لغو گردیده است.

وزارت زراعت امروز یک‌شنبه(18حوت) در یک خبرنامه گفته است که قرار بود این وزارت، به تاریخ دوم تا پنجم حمل، جشن دهقان و نمایشگاه بهاری را در بادام‌باغ کابل راه‌اندازی کند؛ اما بنابر رهنمودهای وزارت صحت عامه و به هدف پیش‌گیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، این جشن و نمایشگاه، لغو گردیده است.

photo_2020-03-08_16-48-09

این وزارت خاطرنشان کرده است، از آن‌جایی که در جشن دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی، غرفه‌داران و خریداران از تمامی ولایت‌های کشور مراجعه می‌کردند، وزارت زراعت به منظور تطبیق هرچه بهتر رهنمودهای وزارت صحت عامه، جهت حفظ صحت شهروندان، جشن و نمایشگاه یاد شده را لغو کرده است.

این در حالی است که وزارت صحت عامه کشور پس از ثبت مجموعی چهار واقعه مثبت ویروس کرونا، از تمام شهروندان کشور خواسته که از هرگونه تجمعات دوری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان