جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیته هماهنگی ویروس کرونا؛ وزارت های داخله و صنعت و ریاست امنیت ملی از احتکار ماسک جلوگیری کنند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای امنیت می‌گوید که دومین جلسه کمیته هماهنگی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این دفتر دایر گردید و اعضای این کمیته گزارش پیشرفت فعالیت‌های خود را به جلسه ارایه نمودند.

دفتر شورای امنیت ملی امروز سه‌شنبه(13حوت) در یک خبرنامه گفته است که اعضای این جلسه در گزارش های خود بیان داشتند که وزارت امورخارجه با کشورهای همسایه و منطقه در تماس است تا اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تفاهم به پیش برده شود.

masks

به گفته این دفتر، پولیس سرحدی وزارت امور داخله خواهان تیم صحی برای زنان در فرودگاه های بین المللی و اکثر بنادر زمینی است.

همچنان در جلسه کمیته هماهنگی به منظور جلوگیری از ویروس کرونا فیصله شده است: آغاز سال تعلیمی در ولایت هرات به تعویق انداخته شود و سایر ولایت ها طبق پلان به حالت عادی به پیش می روند، مگر این که رهبری وزارت معارف فیصله دیگری اتخاذ نماید. وزارت صحت عامه مکلف گردیده تا تیم صحی برای زنان در فرودگاه ها و سرحدات ولسوالی‌ها توظیف شود.

به گفته دفتر شورای امنیت ملی، همچنان فیصله شده که وزارت های امورداخله و صنعت و تجارت و ریاست امنیت ملی در مورد جلوگیری از احتکار مواد خوراکی، ادویه جات و ماسک اقدامات جدی روی دست گرفته و متخلفین را به پنجه قانون بسپارند. اداره محابس نیز در تفاهم با وزارت صحت عامه چگونگی بازدید از زندانیان را تنظیم نموده تا از شیوع ویرس کرونا جلوگیری صورت گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان