جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رسیدگی به 198 خشونت علیه زنان در سال 1398 در دایکندی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل اعلام کرده است که در سال 1398، اداره دادستانی استیناف ولایت دایکندی به 698 قضیه رسیدگی کرده که 198 مورد ان را خشونت علیه زنان تشکیل می دهد.

دادستانی کل امروز یک‌شنبه(11حوت) با یبان این خبر افزوده است که این قضایا شامل 32 مورد قتل، 76 مورد سرقت، 61 مورد مواد مخدر، 55 مورد جرایم ترافیکی، 16 مورد فساد اداری، 198 مورد خشونت علیه زن، 8 مورد جرایم اخلاقی و 306 مورد دیگر جرایم می‌باشد.

afghanistan

دادستانی کل افزوده است که از میان این قضایا، 384 قضیه نهایی شده و در پیوند به آن 735 تن از سه ماه تا 30 سال زندان و جزاهای نقدی محکوم به مجازات شده اند.

به گفته دادستانی کل، اداره دادستانی استیناف ولایت دایکندی فرمان‌های ریاست جمهوری مبنی بر عفو و تخفیف زندانیان را در زندان ولایت دایکندی تطبیق کرده که در نتیجه 80 زندانی شامل 64 مرد و 16 زن مورد عفو قرار گرفته و از زندان آزاد شدند و مدت زندان 16 دیگر به شمول 14 مرد و دو زن کاهش یافته است.

گفتنی است که دادستانی استیناف دایکندی در نتیجه اجراآت و رسیدگی به این قضایا، دو میلیون و 710 هزار و 235 فغانی را بابت جرایم نقدی به حساب دولت واریز کرده است. هم‌چنان چهار میلیون و 176 هزار و 690 افغانی بابت اختلاس، رشوه و مواد مخدر به حساب تأمیناتی دولت واریز شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان