جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

آمریکا خواهان تعویق مراسم تحلیف غنی و عبدالله شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گزارش ها می رساند که زلمی خلیلزاد نماینده خاص امریکا در امور صلح افغانستان تلاش دارد که محمد اشرف  غنی و عبدالله عبدالله را از اجرای مراسم تحلیف منصرف کند.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع شان گزارش داده که امریکا نگران کشمکش های انتخاباتی میان عبدالله و غنی است که هردو خود را برنده می دانند و آمادگی اجرای مراسم تحلیف را می گیرند.

president

در این گزارش آمده است که این کشمکش ها ممکن است تلاش‌های صلح با طالبان را به خطر بیاندازد.

رویترز افزوده که به دلیل همین نگرانی، زلمی خلیلزاد که در کابل به سر می‌برد، تلاش دارد تا غنی و نیز عبدالله را از انجام مراسم تحلیف منصرف کند.

این در حالی است که قرار است که رییس جمهور غنی پنجشنبه هفته جاری مراسم تحلیف انجام دهد. در همین حال عبدالله عبدالله نیز قرار است مراسم تحلیف خود را انجام دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان