جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هشدار نیروهای امنیتی به معترضان؛ تاسیسات دولتی و عام المنفعه را تخریب نکنید!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نیروهای امنیتی و دفاعی در یک اعلامیه مشترک به معترضان هشدار داده اند، اقدام به تخریب تاسیسات دولتی و عام المنفعه نکنید.

نیروهای امنیتی و دفاعی امروز دوشنبه(5حوت) با نشر یک اعلامیه مشترک گفته که بر بنیاد قوانین دولت، حمله بر تأسیسات دولتی، غصب و تخریب آن و نیز مانع ایجاد کردن در روند امور کار نهادهای دولتی، خیانت ملی و جرم پنداشته می‌شود.

در این اعلامیه مشترک خطاب به معترضان تاکید شده که به غصب یا تخریب نهادهای دولتی اقدام نکنند، در غیر آن با برخورد جدی قانونی روبرو خواهند شد.

afghanistan1

بر اساس این اعلامیه، دسته های انتخاباتی معترض، حرکت‌های اعتراضی شان را در روشنایی قانون راه اندازی کرده و از حمل سلاح که موجب اخلال امن و نظم عامه می‌شود، خودداری کنند.

در این اعلامیه گفته شده که معترضین به تأسیسات عام‌المنفعه توجه داشته و از تخریب آن جلوگیری کنند.

در این اعلامیه از همه دسته های انتخاباتی معترض خواسته شده قبل از راه اندازی حرکت‌های اعتراضی شان، زمان و مکان تظاهرات را با نیروهای امنیتی شریک کنند و نظم عامه را رعایت کنند.

این در حالی است که پس از اعلان نتایج نهایی انتخابات، هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در شماری از ولایت ها دست به اعتراض زده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان