جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طرزالعمل تطبیق سیستم واحد الکترونیکی برای ثبت ورثه شهدا امضا شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و وزارت های دفاع ملی، امور داخله و مالیه؛ “طرزالعمل تطبیق سیستم واحد الکترونیکی برای ثبت ورثه شهدا” را امضا کردند.

لعل الدین آریوبی، وزیر دولت در امور شهدا و معلولین امروز یک‌شنبه(4حوت) در یک کنفرانس خبری مشترک، به منظور امضای این تفاهمنامه در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت، گفت: طرزالعمل تطبیق سیستم واحد الکترونیکی به هدف رفع مشکلات و تنظیم بهتر امور شهدا و معلولین، براساس هدایت رییس جمهور وهمکاری اداره ملی احصائیه، تهیه شده است.

او افزوده است که بر اساس این طرزالعمل، ادارات نظامی پس از آن‌که ارقام شهدا و معلولین مربوط را وارد سیستم می‌کنند، معلومات آن به گونه مستقیم به وزارت دولت در امور شهدا و معلولین انتقال می‌یابد و پس از طی مراحل، به هدف اجرای پروسه معاشات، به وزارت مالیه ارسال می‌گردد.

afghanistan

او با اشاره به آن‌که پیش از این وزارت های دفاع ملی، امور داخله، مالیه و وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، هرکدام برای تنظیم امور شهدا و معلولین، سیستم های جدا گانه داشتند، افزود: مطابق طرزالعمل تطبیق واحد سیستم الکترنیکی برای ثبت ورثه شهدا، وظایف و مکلفیت هر اداره مشخص گردیده است.

وزیر دولت در امور شهدا و معلولین گفت که برای رسیدگی بهتر به مشکلات شهدا و معلولین، کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان ادارات نظامی، اداره ملی احصائیه و معلومات و وزارت دولت در امور شهدا و معلولین؛ در دفتر شورای امنیت ملی ایجاد گردیده است.

این در حالی است که بر اساس آمار وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، در حال حاضر 310 هزار شهید و معلول اعم از نظامی و غیرنظامی، در وزارت دولت در امور شهدا و معلولین ثبت است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان