جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یوناما: سازمان ملل آماده همکاری با دولت آینده افغانستان است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) در واکنش به اعلان نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشور می گوید، برای حمایت از مردم، نهادها و احزاب سیاسی به کار خود ادامه می دهد و به منظور ترغیب نهادهای انتخاباتی برای رسیدگی به مطالبات قانونی کاندیداها و نیز وضاحت در مورد تصامیم اتخاذ شده در مورد تفتیش و بازشماری آرا، مشوره های بی طرفانه ارایه می کند.

یوناما شب گذشته(چهارشنبه، 30دلو) با نشر یک اعلامیه گفته است که از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و کار نهادهای انتخاباتی که منتج به اعلام نتایج گردید، آگاهی دارد.

unama

هیأت معاونت سازمان ملل متحد بر اهمیت حل هرگونه مشکل مرتبط به روند اعلام نتایج نهایی انتخابات، در مطابقت با مقررات و قانون اساسی کشور و در جهت ثبات و همبستگی، تاکید کرده است.

این نهاد بین المللی خاطرنشان کرده که از نهادهای انتخاباتی افغانستان و کارشان حمایت کرده و در دوره پیش رو نیز به حمایتش ادامه خواهد داد.

یوناما افزوده است که با توجه به نگرانی هایی که از سوی کاندیداها و حامیان آنان بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات مطرح شده، برای حمایت از مردم، نهادها و تمام احزاب سیاسی به کار خود ادامه می دهد و به منظور ترغیب نهادهای انتخابات برای رسیدگی به مطالبات قانونی کاندیداها، برای وضاحت در مورد تصامیم اتخاذ شده در مورد تفتیش و بازشماری آرا، مشوره های بی طرفانه و مسلکی ارائه می کند.

این در حالی است که پس از اعلان نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، دسته های انتخاباتی ثبات و همگرایی به ریاست عبدالله عبدالله، صلح و عدالت اسلامی به ریاست گلبدین حکمتیار و عدالت و امنیت به ریاست رحمت الله نبیل، و دسته های انتخاباتی لطیف پدرام و احمدولی مسعود، این نتایج را نپذیرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان