جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: کاهش 4 هزار نیروی امریکایی هیچ تاثیری در وضعیت افغانستان ندارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی در جلسه مشورتی در خصوص صلح با فرماندهان قول اردوها گفته است که کاهش نزدیک به چهار هزار نیروی امریکایی از افغانستان، هیچ نوع تاثیری با حضور نیروهای ارتش در وضعیت نخواهد گذاشت.

ارگ ریاست جمهوری در یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور غنی عصر روز گذشته(دوشنبه، 28دلو) در دومین جلسه مشورتی در خصوص صلح، با فرماندهان قول اردوها دیدار و گفتگو کرده است.

غنی در این دیدار گفته است که در دوسال گذشته با ایستاد‌گی نیروهای ارتش در جنگ، دشمن به اهدافی که تعیین کرده بود، دست نیافته است.

ghani

وی تاکید کرده: “دراین مرحله حساس شما از حمایت قوی من، ملت و جامعه بین المللی برخوردار هستید، تعهد سازمان ناتو و جامعه جهانی برای تمویل و حمایت از شما همچنان پابرجاست، چون شما شریک اصلی آنان هستید.”

رییس جمهور خاطرنشان کرده: “فرصت برای مذاکرات و ختم جنگ در کشور فراهم شده؛ ما با درک قوی خطرات و ظرفیت هایی که داریم، از این فرصت برای پایان دادن به جنگ استفاده می‌کنیم، اما این بر می‌گردد به طالبان که آیا آماده هستند از این فرصت برای ختم جنگ در کشور استفاده کنند و یا خیر؟”

این در حالی است که گفتگوهای صلح اخیرا وارد مرحله تازه ای شده و طالبان با نمایندگان امریکا روی طرح کاهش خشونت هفت روزه توافق کرده اند.

رییس جمهور غنی پس از بازگشت از نشست امنیتی مونیخ، عصر روز گذشته در خصوص روند صلح با والیان نیز دیدار کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان