جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دومین صدای بلند در راستای حکومت موازی / حزب وحدت اسلامی به رهبری کریم خلیلی به دوستم پیوست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از هشدار جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری به تشکیل حکومت موازی، حزب وحدت اسلامی به رهبری محمد کریم خلیلی نیز می گوید در صورتی که حکومتِ برآمده از تقلب از سوی کمیسیون‌های انتخاباتی اعلان شود، حکومت به ریاست داکتر عبدالله را اعلان می کنند.

حزب وحدت اسلامی به رهبری کریم خلیلی امروز یک‌شنبه (27دلو) با نشر اعلامیه ای گفته است که تنها راه پایان دادن به مشکلات انتخابات تامین شفافیت و عدالت انتخاباتی و پرهیز از به انحراف کشاندن سرنوشت انتخابات است.

khalili

در اعلامیه این حزب آمده است: “در صورتی که عده‌ای بدون در نظرداشت احکام صریح قانون و طرزالعملهای انتخاباتی مبنی بر بطلان آرای بدون بایومتریک و خارج از زمان، بخواهند نتیجه تقلبی، خودساخته و جعلی را اعلام نمایند، کشور به بحران خواهد رفت و مسئولیت آن به عهده کسانی می باشد که می خواهند انتخابات را مهندسی و برای منافعِ حلقه مشخص مصادره نمایند.”

حزب وحدت اسلامی افغانستان در اعلامیه خود تاکید کرده که از موضع عبدالرشید دوستم حمایت می کند و آن را موضع دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می داند.

جنرال دوستم از حامیان دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به تاریخ 24 دلو هشدار داده بود که در صورت اعلان حکومت به گفته او تقلبی، حکومت موازی اعلان می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان