مدیر مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس کابل به 17سال زندان محکوم شد

توسطروایت زنده

بهمن ۲۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

دادستانی کل می گوید که سه تن از مقام‌های پولیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس کابل به شمول مدیر مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به 1.5 تا 17 سال زندان محکوم به مجازات شدند.
جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل با بیان این خبر در توییتر اش نگاشته است: “منسوبین فرماندهی پولیس کابل که چندی قبل به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شده بودند، سه تن آن ها روز گذشته پس از تحقیقات دادستانی، هر یک میان محمد، آمر مبارزه با مواد مخدر پولیس کابل به مدت ۱۷ سال و سه ماه، لمر ۷ سال و شش ماه، نورالدین و محمد عیسی به یک سال و شش شش ماه زندان محکوم شدند”.

afghanistan1
رسولی افزوده که همچنان دادگاه شمس الرحمن مشهور به “شمک”، قاچاقبر مواد مخدر و توزیع کننده پرچون مواد مخدر در شهر کابل را نیز که با این فرماندهان پولیس همکار بود، محکوم به مجازات کرده است.
این در حالی است که نصرت رحیمی، سخن‌گوی وزارت داخله روز پنج‌شنبه(۱۷ دلو) در یک نشست خبری در کابل گفته بود که شش مقام ارشد پولیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس کابل به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شده اند.
پس از افشای نقش این مسوولان ارشد مبارزه با قاچاق مواد مخدر فرماندهی پولیس کابل در قاچاق مواد مخدر، آلیس ویلز، معاون وزارت خارجه امریکا در امور آسیای مرکزی و جنوبی خواهان تطبیق قانون بر این افراد شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *