جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عمر: در گفت‌وگوهای امریکا و طالبان پیشرفت‌های چشم‌گیری به‌میان آمده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مشاور رییس‌جمهور غنی در امور روابط عامه و استراتژیک می‌گوید که در گفت‌وگوهای امریکا و طالبان پیشرفت‌های چشم‌گیری به‌میان آمده است.

وحید عمر امروز پنج‌شنبه(24دلو) در یک نشست خبری در کابل گفت، پیشرفت قابل ملاحظه ای در گفت‌وگوهای نمایندگان امریکا و طالبان به میان آمده و حکومت افغانستان از آن استقبال می کند.

او همچنان ابراز امیدواری کرد که گفت‌وگوهای امریکا و طالبان هرچه زودتر به نتیجه برسد و پس از آن، گفت‌وگوهای صلح بین‌الافغانی آغاز شود.

wahid umar

وحید عمر خاطرنشان کرد که مقرره کمیته مشترک رسانه و حکومت که بیشتر روی موارد امنیت خبرنگاران، مصونیت خبرنگاران و هماهنگی بیشتر میان خبرنگاران و حکومت تاکید شده، نافذ گردیده است.

عمر در حالی از پیشرفت قابل ملاحظه در گفتگوها میان طالبان و نمایندگان امریکا سخن می گوید که مارک اسپر، وزیر دفاع امریکا روز گذشته در جمع خبرنگاران در بروکسل گفت، طرح کاهش خشونت‌ها از سوی طالبان روی میز قرار دارد.

پیش از این نیز مایک پمپیو، وزیر خارجه امریکا در تماس تلفنی با سران حکومت وحدت ملی، از پیشرفت ها در مذاکرات دوحه خبر داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان