جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تاکید کرزی و عبدالله بر معرفی هیات همه‌شمول در مذاکرات بین‌الافغانی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از پیشرفت ها در گفتگوهای صلح میان نمایندگان امریکا و طالبان در دوحه، کرزی و عبدالله بر معرفی یک هیات همه شمول و جامع از سوی حکومت در گفتگوهای بین الافغانی تاکید کردند.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین عصر روز گذشته(چهارشنبه، 23دلو) با عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت دیدار و درباره پیشرفت‌ها در مذاکرات صلح و اوضاع سیاسی جاری کشور گفتگو کردند.

abdullah

بر اساس اعلامیه ای که از سوی ریاست اجرایی حکومت منتشر شده، دو طرف دراین دیدار ابراز امیدواری کردند که مذاکرات صلح به پایان خشونت‌ها و جنگ طولانی در کشور منجر شود.

دو جانب همچنان صلح را از اولویت‌های نخست مردم افغانستان خوانده و بر معرفی هیأت همه‌شمول و جامع از سوی حکومت در مذاکرات بین‌الافغانی تأکید کردند.

این در حالی است که به تازگی گفتگوهای صلح وارد مرحله جدیدی شده و دو شب قبل مایک پمپیو، وزیر خارجه امریکا، از پیشرفت قابل ملاحظه در روند این گفتگوها خبر داده و سران حکومت وحدت ملی را از این پیشرفت های تازه آگاه کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز روز گذشته گزارش داده که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به طور مشروط توافق صلح با طالبان را پذیرفته كه ممكن است منجر به خروج سربازان آمریكایی از افغانستان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان