جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت معارف جمع آوری پول تحت عنوان کمک به کمیته مالی مکاتب را ممنوع کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف اعلام کرده است که جمع آوری پول از معلمان مکاتب تحت عنوان کمک به کمیته مالی مکاتب در مخالفت با قوانین بوده و ممنوع است.

این وزارت امروز چهارشنبه(23دلو) در یک خبرنامه گفته است که جمع‌آوری پول از معلمان مکاتب تحت عنوان کمک به کمیته مالی در مخالفت با قوانین، مقرره‌ها، لوایح و طرزالعمل‌های معارف قرار دارد و ممنوع است.

وزارت معارف تاکید کرده که به منظور کمک به معلمان مستحق، صندوق قرضه برای معلمین فعال است و بر اساس لایحه‌ این صندوق، معلمان نیازمند می توانند درخواست همکاری مالی کنند.

moe

بر اساس معلومات این وزارت، شکایت‌هایی وجود دارد که گویا در شماری از مکاتب به شکل خودسرانه و به اشکال مختلف از معلمان پول جمع آوری می شود.

وزارت معارف تاکید کرده که به منظور جلوگیری از فساد و سوء استفاده‌های مالی در محیط‌ های آموزشی، از جمع‌آوری پول تحت عناوین مختلف در مکاتب جلوگیری می شود و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان