جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

مدل‌های سایز بزرگ: اشلی گراهام و 9 مدل چاق دیگر

خواندن 4 دقیقه
3.2
(5)

دنیا به مکان فوق‌العاده‌ای تبدیل شده‌است، چرا که یک مدل می‌تواند کمی بیشتر وزن داشته باشد و چاق هم محسوب نشود! اگرچه هنوز هم تعداد زیادی مدل باریک اندام وجود دارد، اما می‌بینیم که کم کم خانم‌های سایز بزرگ هم مدل می‌شوند. به هر حال حتی اگر آنها را به عنوان مدل‌های زیبایی بپذیریم، باید اعتراف کنیم که گوشت بیشتری روی استخوان‌های‌شان دارند!

پذیرفتن زنان سایز بزرگ به عنوان مدل، سبب می‌شود که دنیای مدلینگ واقع‌گرایانه‌تر به نظر برسد. به علاوه زنان در سراسر جهان متوجه می‌شوند که داشتن چند انحنا روی اندام‌شان آنقدرها هم بد نیست!

بیایید به این مدل‌های بسیار زیبا و البته سایز بزرگ نگاهی بیندازیم!

10- باربی (باربارا) فریرا

باربارا یک دختر واقعی است – واقعاً واقعی و خودش هم به این افتخار می‌کند. او تصاویری از ترک‌های روی پوستش را در اینستاگرام منتشر کرد و این یعنی او زنی با اعتماد به نفس بالا و بسیار جذاب است. باربارا در برابر نظرات توهین‌آمیز مرتبط با بدن زنان صبورانه و بی‌تفاوت رفتار می‌کند، زیرا مردم در دنیای اینترنت هنوز هم عقب‌افتاده هستند!

باربی (باربارا) فریرا
باربی (باربارا) فریرا

9- نادیا ابولحسن

نادیا کارش را به عنوان یک بلاگ‌نویس شروع کرد، اما بعد وارد مدلینگ شد. تصویر او در مجله‌های زیادی منتشر شده‌است (از جمله Vogue ، Complex، American Clothing، …). او سبب ترویج «ذهنیت مثبت» نسبت به بدن شده‌، مفهومی که برای آدم‌های امروز خیلی هم خوب است.

نادیا ابولحسن
نادیا ابولحسن

8- تارا لین

اولین حضور جدی تارا لین زمانی بود که به عنوان مدل سایز بزرگ همکاری با مجله‌های V و Elle را شروع کرد، اما حالا تقریباً در هر مجله‌ای که فکر می‌کنید حضور دارد. او با توهین‌ها و زورگویی‌های زیادی نسبت به اندامش مواجه بوده‌، اما به خوبی بر همه منفی‌گرایی‌ها غلبه کرده و هر روز قوی‌تر شده‌است.

تارا لین
تارا لین

7- پرشز لی

پرشز که متولد و بزرگ شده آتلانتا است، در یک آگهی بیکینی برای Sports دیده شد و بعد برای لین برایان مدلینگ کرد. او ذره‌ای نسبت به اندامش شرمگین نیست و حتی به نشان دادن آن همه منحنی روی بدنش افتخار هم می‌کند!

پرشز لی
پرشز لی

6- سافی کارینا

کارینا به این دلیل که سایزش ۱۰ بود از آژانس محل کارش اخراج شد. اما این اتفاق کوچکترین اثر منفی روی احساس خوبی که نسبت به بدنش داشت، ایجاد نکرد. کارینا حالا کارگاه‌هایی را برگزار می‌کند که به زن‌های چاق کمک کند وارد شغل مدلینگ شوند. آفرین به او!

سافی کارینا
سافی کارینا

5- رابین لاولی

تصویر این زن استرالیایی تقریباً روی جلد همه مجلات برتر بوده‌است: از جمله Vogue ، ELLE ، Cosmopolitan و بسیاری دیگر. اما بیشتر شهرت این مدل از زمانی است که به عنوان اولین مدل سایز بزرگ در یک کمپین از رالف لارن حضور داشت.

رابین لاولی
رابین لاولی

4- فیلومنا کائو

فیلومنا ثابت کرده که موفقیت زنان سیاه‌پوست به بیانسه یا ریحانا ختم نمی‌شود. او در گذشته گفته بود كه صنعت مدل‌های سایز بزرگ تنوع رنگ پوست زیادی ندارد. خوشبختانه، خودش توانسته تغییری در این زمینه ایجاد کند.

فیلومنا کائو
فیلومنا کائو

3- جنی رانک

رانک در 13 سالگی کشف شد و در واقع خودش تصمیم گرفت وزنش را افزایش بدهد تا به یک مدل سایز بزرگ تبدیل شود. او در کمپین تبلیغاتی لباس شنا برای H&M حضور داشت، اتفاقی بسیار شگفت‌آور! زیرا این برند معمولا به دنبال مدل‌های باریک اندام است!

جنی رانک
جنی رانک

2- کندیس هافین

کندیس از دوران لیسه، در مراسم و برنامه‌های زیبایی حضور داشته‌است. او دوست داشت مدل شود اما از سوی همه کمپنی‌های مدلینگ رد شد به جز یکی که به عنوان مدل سایز بزرگ با او قرارداد بست. کندیس در آن زمان حدس نمی‌زد که چه مسیری را قرار است طی کند، اما حالا یکی از بهترین‌های این عرصه است!

کندیس هافین
کندیس هافین

1- اشلی گراهام

او اولین مدل سایز بزرگ بود که تصویرش روی جلد Sports Illustrated منتشر شد، اتفاقی که برای او و سایر مدل‌های سایز بزرگ یک نقطه عطف محسوب می‌شود. اشلی همچنین مجموعه لباس زیر زنانه خود را طراحی کرده‌است. و البته هنوز مجرد است!

اشلی گراهام
اشلی گراهام

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان