جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در صورت سرایت ویروس کرونا؛ چین با افغانستان همکاری می کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سفیر چین در کابل می گوید که کشورش آماده است با افغانستان در صورت سرایت ویروس کرونا، همکاری کند.

ریاست اجرایی حکومت امروز یک‌شنبه(13دلو) در یک خبرنامه گفته است که وانگ یو، سفیر چین در کابل در دیدار با عبدالله عبدالله درباره‌ اقدامات کشورش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا معلومات داده است.

وانگ یو از عدم سرایت ویروس کرونا به افغانستان ابراز خوشبینی کرده و افزوده است که این کشور در این زمینه با وزارت صحت عامه افغانستان از نزدیک همکاری می‌کند.

سفیر چین در کابل تاکید کرده که کشورش آماده است با افغانستان در صورت سرایت ویروس کرونا، همکاری کند.

abdullah

عبدالله عبدالله نیز در این دیدار ضمن ابراز تسلیت به قربانیان شیوع ویروس کرونا در چین، از اقدامات فو‌ق‌العاده و پیشگیرانه‌ حکومت و حزب کمونیست چین در مقابله با این بیماری قدردانی کرده است.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در چین، تاکنون 300 تن جان داده و حدود 15 هزار تن دیگر به این ویروس مبتلا شده اند.

وزیر صحت عامه افغانستان امروز در یک نشست خبری از اقدامات پیشگرانه در برابر شیوع این ویروس در افغانستان خبر داده و تاکید کرد که حکومت مکان قرنطینه برای دانشجویان افغانستانی مقیم شهر ووهان چین را آماده کرده و آماده است تا شهروندان افغانستان را از چین، به کشور انتقال دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان