خالد: جوان محوری در میدان های جنگ نتیجه مطلوب داده است!

توسطروایت زنده

بهمن ۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

سرپرست وزارت دفاع می گوید: “ما کوشش کردیم به جوانان در سطح رهبری جنگ بیشتر نقش دهیم، که خوشبختانه این جوان محوری در میدان جنگ نتیجه مطلوب داده است.”

اسدالله خالد امروز چهارشنبه(9جدی) در مراسم معرفی فرمانده قول اردوی 209 شاهین گفت: “عملیات الفتح طالبان با شکست مواجه شده، نه تنها این‌که برنامه های سقوط چند ولایت و کلان شهرها خنثی شده، بلکه ۹ ولسوالی که قبلا در تصرف طالبان بود، آزاد شده است”.

سرپرست وزارت دفاع با اشاره به رهایی 63 نیروی امنیتی از زندان طالبان در بادغیس افزود، روند شکستنِ زندان‌های طالبان توسط کماندوها ادامه دارد و در سال جاری زندان‌های زیادی از طالبان منهدم شده است.

khaled

این اظهارات اسدالله خالد در حالی مطرح شده است که در این اواخر وزارت دفاع تغییرات گسترده ای را در سطح رهبری دو قول اردو در ولایت های شمال و شمال شرق به وجود آورده است.

وزارت دفاع هیبت الله علیزی را به عنوان فرمانده قول اردوی 209 شاهین در زون شمال و محمد علی یزدانی را به عنوان فرمانده قول اردوی 217 پامیر در زون شمال شرق تعیین کرده است.

روز گذشته نیز حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهور که مصروف بازدید از ولایت های شمالی است، در یک نشست خبری مشترک با جنرال دوستم گفت، بر اساس اطلاعات آن ها، گروه طالبان در عملیات بهاری آینده خود، تحرکات در ولایت های شمالی را افزایش می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *