جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

توظیف تیم صحی برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا در فرودگاه کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره هوانوردی ملکی اعلام کرده است که تدابیر جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فرودگاه بین المللی حامد کرزی اتخاذ کرده است.

اداره هوانوردی ملکی امروز چهارشنبه(9دلو) در یک خبرنامه گفته است که یک تیم های صحی در ترمینل دخولی بین المللی و  ترمینل “وی‌آی‌پی”، فرودگاه حامد کرزی با امکانات و تجهیزات طبی توظیف شده است.

این اداره افزوده است که این تیم های صحی وظیفه دارند تا مسافرینی که از خارج به خصوص از چین وارد می شوند را تخت بررسی های طبی قرار دهند.

air port

در این خبرنامه آمده است که همچنان شرکت های هوایی اوراق پرسش‌نامه‌ای که از سوی وزارت صحت عامه چاپ می شود را در داخل هواپیما در اختیار مسافرین قرار می دهند تا آن را قبل از ورود به کابل تکمیل کنند.

از سویی هم وزارت صحت عامه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در افغانستان گفته است که شهروندان باید دست‌های خود را هر روز به صورت مکرر با آب و صابون بشویند، هنگام سرفه و عطسه، دهان و بینی را با ماسک، دستمال و یا آرنج بپوشانند، از تماس نزدیک به افراد مبتلا به زکام و یا ریزش خودداری کنند، گوشت و تخم مرغ را پیش از خوردن باید خوب پخته کنند و نیز هنگام تماس با حیوانات، باید از وسایل محافظتی مانند دست‌کش، ماسک، عینک، موزه و چپن استفاده نمایند.

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در چین به شدت در حال گسترش در دیگر کشورها است. تاکنون بیش از 130 تن در چین جان باخته و بیش از 4هزار تن دیگر نیز مصاب شده اند. شیوع این ویروس تاکنون در 16 کشور جهان تایید شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان