جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

پالیسی ملی حفاظت از کودکان ساخته می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت کار و اموراجتماعی اعلام کرده است که یک پالیسی جامع و ملی در راستای حفاظت از کودکان در افغانستان، به همکاری فنی یونیسف، قرارداد با انستیتوت آی‌بی‌سی‌آر(IBCR) و در مشورت با تمامی نهادهای ملی و بین‌المللی ساخته می شود.

در یک خبرنامه وزارت کار و اموراجتماعی در این مورد آمده است که غلام حیدر جیلانی، معین امور اجتماعی این وزارت امروز یک شنبه(6دلو) با بیان این خبر در یک کارگاه آموزشی سه روزه در کابل گفته است: “پالیسی ملی محافظت از اطفال در روشنایی قانون حمایت از اطفال ساخته خواهد شد و در این پالیسی به تمامی بخش‌های اطفال آسیب پذیر و حقوق آنان توجه جدی می شود”.

children

جیلانی افزوده است که هدف از برگزاری نشست امروز، شریک‌ساختن اطلاعات فشرده پيرامون پروژه و تهیه پالیسی ملی حفاظت از کودکان و کارهایی که تا اکنون صورت گرفته، می‌باشد که با مسوولین زیربط شریک و دیدگاه‌های آنان نیز گرفته می شود.

وزارت کار افزوده است که در اوایل ماه روان، یک قرارداد به ارزش 354 هزار و 521 دالر امریکایی از سوی این وزارت با یک انستیتوت کانادایی به نام آی‌بی‌سی‌آر(IBCR) به امضا رسید که با توجه به این قرارداد، یک پالیسی ملی برای حفاظت از کودکان ساخته می‌شود.

بر اساس این پالیسی، سیستم مدیریت موجود قضایای محافظت از کودکان مرور و تقویت گردیده و همچنان انستیتوت کانادایی در بخش ظرفیت‌سازی کارمندان ریاست شبکه حفاظت از کودکان، تقویت سیستم مدیریتی، تأسیس رهنمود برای تحقیق حفاظت از کودکان و تقویت سیستم بانک اطلاعاتی برای این امر نیز کار خواهد کرد.

گفتنی است که این کارگاه سه روز ادامه می یابد و در تهیه پالیسی ملی حفاظت از کودکان، اشتراک کنندگان طی کارهای گروهی و مشترک، به گونه عملی نیز باهم کار خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان