جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پدرام: نتیجه انتخابات بسته به رایزنی قدرت های خارجی است!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالطیف پدرام، یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری کشور می گوید: “نتیجه انتخابات بسته رایزنی قدرت های خارجی است که کشور ما را اشغال کرده اند. شاید با طالبان سر اعلان نتایج انتخابات گفتگو کنند.”

پدرام امروز یک‌شنبه 5دلو) در یک همایش در کابل گفت: “سرزمین هایی که امریکا اشغال کرده، به اندازه افغانستان موثر نبوده و خرابی نکردند؛ به همین خاطر نتیجه انتخابات را که قریب به چهار ماه می شود، 1 میلیون شهروندان واقعی شرکت نکردند، اعلان نکردند؛ چون می خواهند مدیریت کنند.”

pedram

وی افزود، میزان مشارکت در انتخابات به حدی پایین بود که اگر نتیجه ای از این انتخابات اعلان شود؛ دولت مشروع به وجود نمی آید، اجراات آن حکم قانونی ندارد و می تواند به فاجعه منجر شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که هر نتیجه ای که از این انتخابات بیرون شود، نامشروع است، اضافه کرد، این نتیجه قابل قبول نیست و مشروعیت ندارد؛ نتیجه این انتخابات رفتن از یک بحران به بحران دیگر است.

این در حالی است که انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 6 میزان برگزار شد و هنوز که بیش از چهار ماه از برگزاری آن می گذرد، نتیجه نهایی آن اعلان نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان