جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تیم ملی کرکت 19 سال افغانستان با شکست امارات به یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تیم ملی کرکت زیر ۱۹ سال افغانستان در دومین دیدار جام جهانی، با تفاوت ۱۶۰ دوش تیم امارات متحده عربی را شکست داد و به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافت.

در این بازی که روز گذشته(چهارشنبه، 2دلو) برگزار شد، تیم زیر سن ۱۹ سال کشور توانست در رقابت دوم از سلسله مسابقات جام جهانی، با تفاوت 160 دوش در مقابل امارات به پیروزی دست یابد.

تیم ملی زیر 19 سال کرکت افغانستان در آغاز بازی قرعه را برد و نخست مقابل تیم امارات متحده عربی به توپ زنی پرداخت، که در نتیجه در همه ۵۰ آور با از دست دادن ۶ بازیکن، ۲۶۵ دوش انجام داد و ۲۶۶ دوش را برای تیم مقابل هدف تعیین کرد.

در این بازی از جمله توپ زنان افغانستان ابراهیم زدران ۸۷، رحمن الله ۸۱ و محمد اسحق ۳۵ دوش انجام دادند.

از سویی هم از تیم ملی امارات از میان توپ اندازان؛ ان کی پی میاپان دو، شرما، چیتیا و ارین لکرا هر کدام یک بازیکن افغانستان را از میدان خارج کردند.

Cricit

در مقابل، تیم کرکت امارات متحده عربی در آور ۳۳ام با از دست دادن تمام بازیکنان اش، تنها ۱۶۵ دوش به دست آورد. شفیق الله غفاری، توپ انداز افغانستان این بار نیز توانست پنج بازیکن حریف را از میدان خارج کند. علاوه بر وی، نوراحمد نیز سه ویکت به دست آورد.

شفیق الله غفاری سرانجام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. گفتنی است که وی در بازی پیش از این نیز شش بازیکن را حذف کرد و این جایزه را به دست آورده بود.

پیش از این، تیم زیر ۱۹ سال افغانستان توانسته بود با تفاوت هفت ویکت، تیم مقتدر آفریقای جنوبی را شکست دهد.

قرار است تیم افغانستان روز جمعه(سوم جدی) در آخرین دیدار، با توجه به صعود به دور بعدی، به شکل  تشریفاتی به مصاف تیم کانادا برود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان