جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

اداره ملی حفاظت محیط زیست: تحقیقات در مورد شکار آهو در فراه آغاز شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از نشر یک ویدیو از سوی کاربران فضای مجازی مبنی بر شکار آهو در ولایت فراه؛ اداره ملی حفاظت محیط زیست از آغاز بررسی ها در این مورد خبر داده است.

کاربران صفحات اجتماعی از شب گذشته به این سو ویدیوی‌ را دست به دست می کنند که در آن افراد مسلح چندین آهو را به صورت بسیار بی رحمانه هدف گلوله قرار داده و شكار می‌کنند.

این کاربران ادعا دارند این ویدیو متعلق به ولایت فراه است.

photo_2020-01-21_10-53-31

اداره ملی حفاظت از محیط زیست در واکنش به پخش این ویدیو گفته است که موضوع شکار آهو را با واحد دومی این اداره در ولایت فراه شریک ساخته و روند تحقیقات پیرامون این موضوع آغاز شده است.

این اداره تاکید کرده که متعهد به حفظ تنوع حیات وحش بوده و اگر ثابت شود که این عمل غیرقانونی در ولایت فراه صورت گرفته، با عاملان آن برخورد جدی مبتنی بر قانون صورت خواهد گرفت.

اداره ملی حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرده که بر اساس فرمان ریاست جمهوری، شکار در کشور به صورت قطع ممنوع بوده و هر فردی که دست به چنین کاری می زند، در برابر قانون مجرم و مسوول است.

https://twitter.com/bsarwary/status/1219317074599858176?s=20

ویدیویی که در صفحات مجازی دست به دست می شود، نشان می دهد که شماری از افراد سوار بر یک موتر بر تعدادی آهو تیراندازی کرده، آن ها را شکار می کنند. این امر با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شده است.

پیش از این نیز مسئولان اداره محیط زیست ولایت پروان تایید کرده بودند که 4 بُز کوهی کم‌یاب، از سوی باشند‌گان روستاهای کوکلامی و آلوچه خم ولسوالی سالنگ شکار شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان